تحول در آينده‌ صنعت رسانه

مديريت رسانه - 10 ملاحظه فني درباره 5 سال آينده صنعت رسانه
    
    10 تحولي كه صنعت رسانه بايد در پنج سال آينده به آن توجه نشان دهد. برخي از اين تحولات از هم‌اكنون مشهودند و برخي سخت‌تر قابل رويت‌اند.


https://cdn.arzdigital.com/uploads/2017/10/Future-city-810x480.jpg   
    
     1.دوران ويژگي‌هاي جمعيت‌شناسي به سر آمده؛ اكنون دوران «الگوي رفتار كاربران» است.
    
    در دنياي غرب، تقريباً همه‌ مردم به نوعي ديجيتال شده‌اند. با توجه به رشد سرسام‌آور روند ديجيتالي شدن و دسترسي آسان و مناسب به خدمات ديجيتالي، ديگر نمي‌توان سن مشتري را (كه يكي از ويژگي اصلي جمعيت‌شناختي است) ويژگي قابل اعتنايي به حساب آورد (در آمريكا 25 درصد خريداران موبايل بالاتر از 55 سال سن دارند). نمودار زير نشان مي‌دهد كه جنسيت (يكي ديگر از ويژگي‌هاي جمعيت‌شناختي) نيز وجه تمايز خاصي را نشان نمي‌دهد. به طور مثال شمار ن بالاي 50 سال كه بازي‌هاي ويديويي مي‌كنند طي سال‌هاي 2012 تا 2013، 32 درصد افزايش يافته است. اگر ما كماكان مثل سابق روي ويژگي‌هاي جمعيت‌شناختي تكيه كنيم، فرصت‌هاي بازرگاني را از دست خواهيم داد. به جاي ويژگي‌هاي جمعيت‌شناختي بايد توجه خود را به اين معطوف كنيم كه كاربران را براساس الگوهاي رفتاري‌شان، به چه اقشار و لايه‌هايي مي‌توان طبقه‌بندي كرد.


مجله تفريحي تك پاتوق ويژگي‌هاي ,جمعيت‌شناختي ,رسانه ,نشان ,توجه ,آينده ,ويژگي‌هاي جمعيت‌شناختي ,صنعت رسانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجاره سوله در شهرک صنعتی چهاردانگه دل زده از خیلی ها پرسش مهر 1398 روزعلم ربات رز چت پیشرفته در تلرگام شما بیا فارس سانگ - دانلود آهنگ خارجی با ترجمه فارسی گوناگون